| Yisme : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 12 月 26 日 星期六  |
| Wahahaha.... |
分類: 板主日記篇 |
Yesterday我沒有玩高牆,我都好想玩的呀,不過基於安全理由,所以我沒玩...
另外 , 玩0左......射箭...,本身我的age都可以用大人弓 , 不過太heavy LA
so我玩0左幾0下 , 就轉用0左小童弓~~~原來小童弓都ok heavy...but我都玩了幾個鐘...呀!!!好似0吾記得0左同個"靚仔教練"?!<--佢need我們這樣稱呼他 影相留念TIM
|
|
|
|