寫番d0野先
<<誰偷走了我的吻>>內容好似同標題唔係好MATCH , 不過總括Lai SAY都OK
仲有呀 , 貢茶<---真的超好喝呀 , 尢並是,[*奶蓋烏龍茶*少甜,少冰]我敢話 , 我是第一次喝過如此好喝的飲品就以經愛上這種飲品...... 萬一飲吾番敢 ... 點萛呢???