我自己去中藥店 , 叫staff of中藥店 , 整多劑中藥
我今次轉吃中藥 , ( 俾著平時的我一定食成藥/看西醫)
因為I feel MY BODY 應該積積埋埋好多0吾健康的東西
需要慢慢調理
SO I GO TO SEE中醫師 ,& 食中藥
跟住, 而家都差不多好番lu..........