第三日早上 , 去左漁市場 0個度size好大.........可能有幾個貨倉0甘大
我們在漁市場食0左少少0野之後就去0左水族館 , 睇0左我想睇
的......翻車魚.........&
超級大size的魚 , 仲有好多魚......不能盡錄..........