2017.2.17 IS ME 到0左的第二日 . 朝早去坐船......撞啱......大清潔河床.............but
THEY只有一部份河面開放 , 所以原本40分鐘的船程............只得二十分鐘
跟住就去0左附近影相 , 見仲未天黑 , 就用google map搜尋到附近有一個
路程大約二十分鐘.......路途景色優美 , 空氣青新......我由好精神......行到
去之後......奇怪的事就發生了...........好細間寺廟..........
真的有寺廟的樣式 , 寺內只有一張石? & 一石塊
我辛辛苦苦行到去 , 氣......仲喘緊 , 就己經要離開 , 否則就會跟不上...
之後去食拉面
|