一家人去沙田食乳鴒 , 身水身汗, 由沙田火車站行過去 , 好晒
冇搽防晒 , 唔知又黑0左幾多了 , 又有排先會白返啦......唔緊要啦
慶祝媽媽節 , 我同妹妹夾份買0左一部粉紅色的手提電話俾媽媽
弟弟就請食飯......