今日是23號~~~
我手機的月費是21號交0既......,......0甘我去到門市交la,
怎料, 他說未出單!!!!!
0甘我諗住1500~1600的時候再去看看可以交電話費未.......好, 預備
突然想起佢好似叫我28-29號才去看一看有冇得交電話$$$。。。。。。
我無0野驚。。。最怕他們找收數公司追我數。。。。。。不過都應該唔會的。。。。。。因為又不是我不肯交$$ ,
而是他們暫時不收住,,,,,,我in28 / 29要交番的,later