yesterday食完晚飯.......係食晚飯中途 . 己經食不下去啦......很飽很飽......
跟任我放下碗筷 , 番人房休息 ,,,,,,,, 訓在床上 , 典下典下..............非常不妥
一小時之後 , 我發現我個肚好脤好不舒服,起身找藥食,但找不到。。。。。。找了一會。個肚好似冇那麼不舒服
甘我就按著電視看學是學非........看完之後 , 又肚痛番 , 連我平時最喜歡收看的電視節目<<安樂窩>>都仲未睇完...又要去休息
一直 到今朝7點起身去左個TOILTE.個肚回復正常 , 之後再訓番, 訓到剛剛才醒.......
|