一開始寫日記...就落雨, 0吾通......連個天都唔鍾意我......?!
喡......唔好叫我聽日再寫過呀 , 我唔記得0架 , 你問我點知
自己一定0吾記得0架??????之前試過0Yma , 不過 , 625一
定會記得0既..............
都未到 , 你點知到時一定會去到0架???
寫在手機內 , 一定會記得0既......除非 , 唔記得...law
設計對白....................