今日是星期日 , 我早上返教會啦 , 跟住返屋企正正常常沒有什麼特別 ....... 不過 .......... 很眼訓 , 所以去了醒未己是五時
跟住我心想 : 死火啦 , 遲到啦........跟住即刻由床上彈起 , 黠知我的巴打在這個時刻出門口.................令我更加以為自己......遲晒大到........... . 點知,一開手機 , 即刻呆左 , 原來只是星朔日 , 我仲以為是星期一