今日呢 , 他...又發佈Eng song. ...... 眾所周知我不是愛聽英文歌的人 , 但係就只是愛聽他的英文歌,,,雖然只係番唱another people的歌 , 但係我會覺得佢唱得比任何人都好聽!!!