我估唔到我竟然要看婦科……
只不過是沒有……
我接受唔到囉!!!!!😲
医生
应該唔会应為我有咗bb啩?!😬
最驚生餾…唔知呀,排期又去到十二月才去俾另一個医生看一看有什麼事?
所以…………
擔心擔心!!!😰