不可以去剝牙
我今朝6:30出門口
今朝錯過了一部巴士🚌我目送它離開
下一㗎巴士要要等20分钟
去到剝牙嘅地方,嗰度已經有好多人喺度等緊……我排第85
排排下我先知道今朝改咗只得60人,上次有84人
咁我唔知道咁我咪繼續排囉排排下知道咗都諗住博下睇吓有冇機會
點知中途有個阿伯走開咗我仲以為一定有機會添
點知都係脫唔到牙😭
算啦今日冇得剝牙等下次囉!即是七日之后啦