我下午要去複診
我回家了!
今日去QE 做 神經傳導科檢查( 即係電下D手腳 )
因為我之前有時候會抽筋⋯所以我提出要檢查
我依家返咗屋企但係唔知點解都好似仲係有被電到嘅感覺嘅
, 唔通頭先嘅殘餘能量留我體內
我可能過多一陣會冇事的…我相信係咁樣