我的殘疾人士八達通用不到兩蚊的優惠
不知道是不是我看錯了 昨日和星期四
本來我 乘搭坐地鐵應該有優惠
但它有好像收回我正價我懷疑是我看錯了
所以明天 等待我返工搭車時再看清楚
我上網看過好像是說要實報實銷
即係點呀唔通 每次都要去客務中心? 趕時間返工
咪xx
以我弟弟的理解他解釋俾我聽, 應該係每一次都用我嗰
張 殘疾人士個人八達通用正價搭車
搭車每月的14號只要我用嚟搭車嘅八達
拍一拍嗰部拍卡機就會一次過比番晒你
難怪學校的保安成日問我關於八達通的問題啦
我之前未知道更改了的用法