今日朝早倒塔咁早起身被對面燈光照
醒的
😉首先我要重申:我不是在賣廣告
我想講 , 我最近行街,見到<Sasa>
最新出0左一糸列cleaning mask,
只有1/4手掌大,我心諗:有冇人
塊面0甘細呀?用咗先知道 , 它會
在我掌心溶化成gel
0甘就可以用它洗面的😎
真的很好用!
啦