因為yesterday遺失身份證所以我今早去了灣仔入境處大樓,雖然我1030就已經趕過
去,但係都已經過了辦公時間了).....星期六開half a day),
所以要等星期一才過去登記(寶)領身份證∼
不過,我仲未申請(寶)領殘疾人仕登記証
唉!!!總之就麻煩啦!