還有差不多其實廿日我個就要覆診
即是9月3日...希望明天才返公司請假,唔會太遲啦!
😁仲有
10月27日,都係要請假......
不過,9月3日係星期五
10月27日就是星期三
不過,都係搵陣起建,
都係明日同佢地講左先