Li排每朝早都 late for work again and again...
Sach as today:I wait for 小巴,點知等了4架小巴都未上到車......
我心諗難道真的要搭六點
的果程 MTR, 才可準時上班?
返到公司又超級多嘢要做!更
袁寫住工作4小時,我就做左
七小時都仲未做完......放工超
級
我只是連續返左三天工就已經
累到呢?