朝早因為MTR少咗好多人搭車,所以班次疏落咗超級多,所以我要在天還是黑黑的5時半起床,六點3出門口,才不會late for work 😔
今朝我6點起身,7點才出到門口,但是都係late for work!!!
😅2018年前,我6點半起身,7點三出門口都未必會late for work