2006年11月18日,呢一篇都係寫0左我0既0野0既日記
Hello,我今日,部電腦唔知道因為什麼事情而
突然熄0左個monitor,我重新開過部機兩次,結果都
一樣wor ,那麼我再熄機,0甘我出去飲啖水,回來後
檢查0下D電制,原來只是鬆左,虛驚一場.
順便提一提啦,大約5 or 6日前 , 我看見電視上
寫著K簽唱會,(我覺得他很......好像在哪兒見過),
還認真地想:原來是大約一年多前,(信和還未轉營
0既時候),我同我個朋友行去看NewS0既學年暦時,
看到他的CD,當時我仲問我個朋友,知道他是誰嗎?
我0個朋友就說:不知道啊,我覺得他的樣子像斗真
啊,Do you think so?
我就覺有六成似Gacket , 不過點都唔會靚仔過
智久0架啦,哈哈!!!
估計唔到佢仲0係日本藝能界打滾喎?!,
so今天還是沒有什麼特別事......
|