This is also write my own thing 's 0既 diary
想睇就睇,唔想睇就唔好睇la
2006年11月23日
傍晚好?!
呢篇0野,係仿照 p 慣常日記的格式而寫的
是否特別有feel先^o^/
p's的日記格式
我都係用唔慣了,唔用了......v_v! 換個話題先
最近呢,香港呢,戲院呢上演緊<<死亡2>>0既,我超想睇,冇人陪我睇...
<<死亡1>>又想睇,又未睇......
睇0黎都要等出碟 /__\
現在,聞到飯菜的香氣
但,是我媽媽還是我爸爸弄的呢???
等一下再公開答案
現公佈答案 : 是我爸爸弄的
答中并抽中的得奨者,會很快就有專人通知領奨\(^o^)/
|