2006年11月25日 I began to type it at20:04, finished at 20:17,also I need to decied內容
今日我除0左好鬼早?!都差不多11點, 比人叫我起身之外 可以說Li一日是無驚無險, 又過了八點.
就0黎聖誕る 又到li個季節la...... 如果.....聖誕老人問我: 今年,妳想要什麼禮物呀? 我就會答佢:我的願望只是希望所有人快快 樂樂地生活下去(..> ^_^ <..) 很老土,但我是非常真心的許願呢!!(^o^)/