今日去0左唱詩,好正呀/
不過0吾知係唔係同跑馬拉松有關<---純粹個人想像?!
車路change0左
+
我是第一次去那地方
但我,一上到0個架專巴,好不經意0甘"0都"0左張八達通
0甘就坐了下來,0甘我便隨口問了那司機叔叔 經不經那兒
點知佢話,today change 0左車道,0吾經喇!!!
0甘我梗係即刻下車啦,
0甘我再睇下大會提供0既地圖,才知道對面有bus去到
0甘我今次走上去前,問定個站長
個站長就話,都可以,但下了車還要步行很遠
他再指一指對面,說:果架MINI BUS,就正正在門口下車
SO NOW IS VERY VERY SLEEPY
ZZZ LA
|