我今日又同他閙交啦.....
唉, 今日真係有仲衝動, 想同他講好啦,以後都唔talk, 分手啦~
唔知係咪因爲最近識咗個人, 他影響緊我同他~
今日一早起身, 我霖, 就算無咗他都ok, 反正我一D都感覺唔到他愛我~
他雖然成日口口聲聲話愛我, 但我真係一D都feel唔到~
我嘗試同自己講, 唔緊要啦, 他最後會感動, 他會變返以前甘~
我亦都要堅强, 因爲只要我撐得過呢段時期, 我就會得到我想得到既幸福~
但當他前日同我講, 唔好再流連係從前......我就開始心痛~
心痛係他話只要我對他好, 他就會自然變返以前甘~
如果係甘, 點解他要我忘記以前, 難道他想我永遠遷就他嘛?
容忍有個限度, 我真係好辛苦, 好攰, 我怕我唔知幾時放弃.......
講真, 我真係唔想放弃, 但當我攰, 撐唔到既時候, 我就真係要被逼放弃加啦~
所以, 我可以求求你, 爲咗我, 爲咗你, 爲咗我哋以後, 你可以遷就我最後一次嘛?
完
|