| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 27 日 星期一  |
3月27日的日誌~  |
今早有少少唔舒服=.=,好辛苦......早上仲覺得想嘔team~今天聽到我哋取得班際壁報設計比賽,冠軍係我哋嗰班,人人都在歡呼~仲有估唔到呢Bay Bay會認我做佢的家姐lor....因為佢今日先知我原來大嗰佢!!!我都好高興有佢呢嗰傻傻地的細佬.....^^

|
| 刊登時間︰2006-03-27 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
3月24日的日誌~  |
今日Miss Lau無返,我哋全班都在喝采^^,上ERS堂,我哋出貓lor....好奸~上History堂,好悶...悶到爆燈!!!,Lunchtime時,我,Angel,Nikki,小羽和Duck Duck一齊去咗石塘咀街市食,食完の後,我倍小羽和duck duck去買郵票,不過好不好彩,嗰間店無開,佢哋已可以在間店出面睇!上科學堂,又係悶到爆.....我哋都無心機去上課,嗰嗰都係到做homework~^^ |
| 刊登時間︰2006-03-25 02:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 23 日 星期四  |
3月23日的日誌~  |
今日我無得上lunchtime之後嗰三堂,因為我要中國舞蹈考試....非常之緊張lor~不過幸好都無跳錯,都算ok la...頭先Fion打俾我,話蔡文輝和黃傲天就快會被趕出校!我feel真係有D失望~雖然佢哋係煩D,曹D,但都未志於會被趕出校咁嚴重呀麻....(正在疑惑中)!唉...聽日就係Maths測驗,so緊張lor....好驚會唔合格!不過,我覺得盡咗力就得.........^^ |
| 刊登時間︰2006-03-18 11:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
3月21日的日誌~  |
今日Fion返咗來,實在very happy!因為佢昨天sick,所以無返學~我哋今早去F.5班房上課,感覺好似忽然升了上去F.5咁~但上咗去上堂,我哋要按照班號去坐....真係非常開心,because無咗劉傑棠煩住我....每天都要對住佢....我就快俾佢煩死la...救命呀~~~叫人救我 ar......=.= |
| 刊登時間︰2006-03-21 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
3月20日的日誌~  |
今日的心情都ok la...但今天體育堂已經係最後一堂我哋玩欖球....真係有D失望.其實欖球都唔係一樣咁悶的運動啫....欖球係好好玩架~我知道Angel終於都有msn la,真係替佢happy.佢成日都話有好多嘢同我講....但因為School小息的時間實在太少la,所以佢而家有msn,咪可以同我講lor~我今日的分享時間係咁多....88 |
| 刊登時間︰2006-03-20 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
|