中學啦?! 分類: 一日的日記 ★7.8.09 我好開心啊~ 我個個中學好多人去左... 唔知中一好唔好玩呢? 可怕的7月14日~~ 發表時間:2009-07-08 11:33 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
★7.8.09
我好開心啊~
我個個中學好多人去左...
唔知中一好唔好玩呢?
可怕的7月14日~~