今日,,,,我個fd生日....呵呵,,,生日快樂!!!!;;;;''
去左佢hm.....5點走左..!!!冇定去.....
想搵小惡...點知佢mama車佢去買psp,,,我係佢樓下見到佢
唉,,,,,then好悶................行左好耐
打俾丫豪......佢地搵埋我,,,,拉左我入去打機,,,,,,,
悶...then又去食野.....bk hm!!!!!!!
俾人偷錫左一啖tim~~'''''''>33<''
惡魔沒有拋棄天使???'''
惡魔會繼續守對天使的承諾ma??''
|