今日Mami幫我刷牙仔,唔想我有牙石禾。因為我係有Both tooth嫁 ,so 好容易有牙齒嘅毛病!
Mami刷刷下,整到我嘅上齒有一隻牙仔鬆鬆地好似想甩甘!Mami就無理到!
Mami陪到我4點到就要返工lu~~~
8點幾Dad就take我去接Mami放工,ha~~又可以去Mami個診所到啦!我次次都起個個到跑黎跑去嫁!
接完Mami放工之後,Dad就提意去狗 Cafe到坐下!
今次Dad take o左我同Mami去新嘅一間狗 Cafe到食野,就係去O左哩間"Mad Dog Come"
Mami覺的哩間唔錯,有家嘅感覺!唔似的之前去個兩間~個到仲有2隻雪橇+1隻poodle+1隻芝娃娃...,
我起個到走黎走去,仲同雪橇佢地玩!跟住我隻牙仔好似開始甩,我就不停走到用條脷去整,整o左好內就甩o左lu
跟住Dad 同Mami就抓我黎睇~e....真係甩o左!
Mami 同Dad好開心甘,因為如果我d Both tooth可以自己甩嘅話就唔洗去vet到拔牙!
媽咪代 筆.
|