♥ ________________ ♥ YuEt'` v3v
YuEtxd
暱稱: - ♥♥YuEtv3v
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
nnnnn年;
9型人格x]
______開心嘛大家?
v_____v♥好朋友=)
_________最愛你xP
文章分類
全部 (13)
2008 年 8 月 28 日  星期四   晴天


好熱b0r-____-` 分類: 未分類

 ♥ 尋日訓吾著._.
 ♥唉.  吾知乜事l0r;D
 ♥所以今日遲左起身._.
 ♥諗住起身睇'多啦A夢'咖嘛._.
 ♥冇得睇.    呵!
 ♥之後食完野之後._.
 ♥同全家去左頌富.
 ♥唉.. 去黎冇用._.
 ♥行到4點幾..
 ♥系d大熱天氣下行反屋k.
 ♥真系慘._.
 ♥熱到乜乜甘.-3-
 ♥反到屋k冇幾耐.
 ♥Maize打電話黎.
 ♥叫我出黎.
 ♥去打羽毛球xd
 ♥我就去左打啦.
 ♥有粒豆釘好卡哇兒.^0^
 ♥好識串人l0r.-____-
 ♥甘細個串人甘勁.
 ♥大個食得屎x]
 ♥打左一陣.
 ♥去左買野食.
 ♥系白地坐左陣.
 ♥之後見到[某人a].
 ♥我吾想理佢._.
 ♥佢同我say hi.
 ♥但我都冇乜點理;P
 ♥之後再坐左陣.
 ♥就走嚕^0^.
 ♥走前..
 ♥打比[某人b].
 ♥[某人b]右吾聽電話..
 ♥甘我就走嚕,
 ♥反到屋k..
 ♥[某人b]打反黎.
 ♥講左d野啦..
 ♥之後ByE啦=]
 ♥開機玩嚕..
 ♥玩到冇幾耐.
 ♥[某人c]打比我..
 ♥問我系米見到[某人a]
 ♥我話系啦..
 ♥之後右講左d野啦.
 ♥[某人a]原來都系到.
 ♥佢仲系[某人c]周我講緊野果陣..
 ♥[某人a]好大聲甘同我講左d野.
 ♥之後[某人c]話遲d打比我._.        {身有屎;D}
 ♥唉..
 ♥之後就cut左線嚕-_-
 ♥我跟住就繼續玩我既電腦.
 ♥食埋野^0^

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 ♥你真系想玩我麼?_?
 ♥吾通.  我真的是第3者?
 ♥[某人a]你之前同我講野系米真?
 ♥我真系真系第3者嗎?
 ♥[某人c]你真系不能專一一點麼?
 ♥你覺得感情好好玩麼?
 ♥定系你覺得我好玩?
 ♥所有的一切都系假的嗎?
 ♥我真的要放棄你?
 ♥可能放棄是最好的選擇._.
 ♥我願放棄你?
 ♥告訴你.  我捨不得你.
 ♥我很愛你;D
 ♥願你成為我唯一.
 ♥但結果怎樣?
 ♥到最後. 我還是要放棄.
 ♥你花心.
 ♥我討厭.
 ♥我還是一輩子單身罷了.
 ♥再見了._.  我的唯一 ;]






訪客留言 (返回 YuEtxd 的日誌)


tsechiho1206 於 2008-08-29 05:58 PM 發表:
愛得太深沒有結果.....果然無錯...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系牙._.
你系邊個?
Posted at 2008-08-29 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kitty1994 於 2008-08-28 10:58 PM 發表:
cOmment` x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝啦x]
Posted at 2008-08-29 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YOYO 於 2008-08-28 10:21 PM 發表:
CM''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz,,
Posted at 2008-08-29 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mabelmak520 於 2008-08-28 08:55 PM 發表:
c0mm3nt f0r u...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 0kay._.
tHankQ;D
Posted at 2008-08-28 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yung_1314520 於 2008-08-28 08:54 PM 發表:
尒今日行完頌富黎也xDD"
蕉babii在此留芐壹個s!u小菂腳印.__.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 系牙._.
喔. thz你=]
Posted at 2008-08-28 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



儀 於 2008-08-28 08:54 PM 發表:
好熱好熱= ="
甘熱仲去打波= ="
靜坐都出汗-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 玩下姐=]
好玩的._.
Posted at 2008-08-28 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley123 於 2008-08-28 08:53 PM 發表:
唉`~
CM>3
又轉BLOG=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵;D
系牙._.
Posted at 2008-08-28 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]