♥ ________________ ♥ YuEt'` v3v
YuEtxd
暱稱: - ♥♥YuEtv3v
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
nnnnn年;
9型人格x]
______開心嘛大家?
v_____v♥好朋友=)
_________最愛你xP
文章分類
全部 (13)
2008 年 9 月 26 日  星期五   晴天


y0`;] 分類: 未分類

 好耐冇冇打過qooza了;
而家打反好冇呢?
冇打既其間..
發生左好多好多事.
開心?     吾開心?
唉..'
呢排真系右煩右悶.
想點呢?
大家話我知.
有乜可以搞?
今日放學要TSA.
真系煩,
測左成60mins.
真系傻左成堂;
呵.....
個牙sir幾好玩下xdd
呵-______-

唉.
大個仔了;
學咩人飲酒?
唉...
朋友嘛.
飲太多還是不好的.
少飲d啦.
xd
吾打了.






訪客留言 (返回 YuEtxd 的日誌)


babii;p 小煢 於 2008-09-26 10:48 PM 發表:
i love 酒@@
飲勝/\/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BABE_623 於 2008-09-26 10:48 PM 發表:
CMCM=]DON"T WORRY BE HAPPY=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小魚 於 2008-09-26 10:43 PM 發表:
飲酒好,飲飲飲,同我飲
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小魚 於 2008-09-26 10:43 PM 發表:
飲酒好,飲飲飲,同我飲
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YOYO 於 2008-09-26 10:41 PM 發表:
CMCM''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙屎BebE~ 於 2008-09-26 10:40 PM 發表:
CM
唔好飲酒哇xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



志 於 2008-09-26 10:38 PM 發表:
唔識飲就唔好學人飲啦
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



志 於 2008-09-26 10:37 PM 發表:
唔識飲就唔好學人飲啦
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]