*°"琪之日記]}×*′‾
"*~,°渺小的我 *.在地球上生活著...||◆
YuKi011
暱稱: *°"琪]}×*′‾
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MusIc★=]‵


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2009 年 12 月 25 日  星期五   和暖 愉快


  分類: 未分類

今日同左儀2個人一齊去迪迪尼;
11點左右就到左;迪迪尼真係點睇都咁令;
去到我地狂拎fastpass...;咩都玩過曬;
space mountain完來真係無咩咁得人驚;
可能因為之前9碎玩過第1次之後驚得濟之後唔夠膽再玩...
到今日先係第2次; 算係ok好玩既;
排隊果時d人狂打尖...;我就唔敢出聲;
儀勁勇; 勁大聲鬧埋d人到...
玩巴斯光年果時d細路打尖打到由最尾排左上第1;
重快過我地玩; 而家d細路既打尖技術真西利=]'
搭木伐果時d阿毛勁插隊...西利到插左扮到無插到咁;佩服佩服;
去到樹屋影相; d阿毛企係汁邊; 勁推人; 搞到張相花晒\ _ /
食晏用左40蚊買左d唔會令人飽既野; d野勁貴;>_<
之後睇3D電影; 潑水果時搞到成身濕晒; 不過好好玩xd"
咖啡杯轉到頭暈; 不過就連阿伯都玩; 叻仔;
玩pool;等左n耐; 不過咁hea d時間就真係勁快過;
飛碟同小飛象其實到差唔多; 好涼爽' 不過上下控制果時愈坐愈出;-v-"
睇煙花本來係8點睇; 我地7:45pm就坐定個位到;
點知9:xx先放; 原來係延遲左1粒鐘; 等到我地訓著左;
不過煙花真係好令; 戴住佢比果個眼鏡睇就重令;
有d雪花圖案; 望邊到都有;
令到爆; 望埋個城堡到就真係勁令;
心諗等左咁耐都係值得既;
不過部手機勁唔知機; 影到一半無電-v-";
不過自己用眼睇咪重令xd"
我覺得最奇怪就係我見親差唔多都係情侶; 我地2個好似好怪咁;
走果時儀話唔見到銀包; 好采有好人幫佢汁番; 又拎番去失物處;=]
11點左右番到屋企; 食左碗麵; yummy >v<";
今日影左好多相; 令爆xd"
玩得好開心; 不過就真係行到腳軟;=[
攰死喇>_<"

大家睇完留個cm na;)
Merry Christmas;
 

發表時間:2009-12-26 02:52 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 95
今日人氣: 0
累積人氣: 985
好友名單