sorry牙!
我懶左好多牙
之前christmas holiday反左大陸
so冇打blog
e+會開始努力ga la
係牙
我同fd子開左個論壇係fd gei就上下la
http://fortunateferrywheel.freebbs.hk/index.php
(5該你5好再冒認ben chan上我個blog la,你食飽飯冇野做牙?!)
多謝多謝
請多d上個壇同我個blo......(閱讀全文)