♥,越是知曉真實,越是容易與之錯過。
YuNgQ3Q
暱稱: YuNg=A=
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
27/6-2/8
2009-06-25
飲茶0v0
打了啦-0-"
機會-_-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2009 年 5 月 29 日  星期五   晴天


5月29日-6月19日 分類: 未分類

被人禁止上網-"-

唔打得住...



2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天


2009-05-26 分類: 未分類

好唔舒服...'

特別係隻眼>_<



2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


生日快樂^_^ 分類: 未分類

唔打其他野啦...(好唔舒服= =")

褀~生日快樂牙^0^



2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


百年一次 分類: 未分類

最近懶啦...

唔多打blog了

朝早:當值...

帶左個口罩有d暈..*_*

英文:好快過啫...

M:好難頂丫...=_=

簡直係度秒如日....

小息:又去當值...(我嘅自由呀~~)

HC:回到過去..0_0

SS:我好勤力咁做功課

小息:發生咩事?-_-?

BF:做表....

好煩牙.....

CH:不斷咁收野._.

Lunch+小息:談天...

我個椰汁"高"生鄒紋...-"-

ENG:與周公會面....0_0

PE:好焗牙...-"-

咩都唔做

延新:小記者睇片...-_-

我一定唔會入樹仁大学的...

都係d好正嘅片..

now....唔知做緊乜0_0



2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


對2B&3C的感覺 分類: 未分類

 

 

 

 對2B&3C的感覺

 
無論係學習氣芬定咩都好….
 
開頭入黎2B時係有d唔習慣…
 
但慢慢融入後我明白到一個道理….
 
就係「人不可貌相」=A=….
 
原來大家都係咁玩得嘅人…^_^”
 
然而係2B時亦係最團結嘅時候…
 
雖然唔知點解升左3C後變左…
 
變得不太團結了…
 
但係無可否定的是在2B時係最開心的
 
但時光飛逝…眨眼間大家的思想都成熟了…
 
以及要東奔西走…各散東西了…
 
話冇唔捨得係假的….
 
有好多唔同嘅回憶都已記在我們的心中了….
 
無謂傷心…
 
因為大家都有機會見面…
 
即使不再相熟了….
 
最後…
 
希望大家可以珍惜剩下相處的時間
 
大家可以入到心儀嘅班別
 
    大家在考試努力…
 
並且永遠快樂….^_^
 

END~

 

c~m~牙~=0=