| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 5 月 29 日 星期五  |
| 5月29日-6月19日 |
分類: 未分類 |
被人禁止上網-"-
唔打得住...
|
2009 年 5 月 26 日 星期二  |
| 2009-05-26 |
分類: 未分類 |
好唔舒服...'
特別係隻眼>_< |
2009 年 5 月 24 日 星期日  |
| 生日快樂^_^ |
分類: 未分類 |
唔打其他野啦...(好唔舒服= =")
褀~生日快樂牙^0^ |
2009 年 5 月 21 日 星期四  |
| 百年一次 |
分類: 未分類 |
最近懶啦...
唔多打blog了
朝早:當值...
帶左個口罩有d暈..*_*
英文:好快過啫...
M:好難頂丫...=_=
簡直係度秒如日....
小息:又去當值...(我嘅自由呀~~)
HC:回到過去..0_0
SS:我好勤力咁做功課
小息:發生咩事?-_-?
BF:做表....
好煩牙.....
CH:不斷咁收野._.
Lunch+小息:談天...
我個椰汁"高"生鄒紋...-"-
ENG:與周公會面....0_0
PE:好焗牙...-"-
咩都唔做
延新:小記者睇片...-_-
我一定唔會入樹仁大学的...
都係d好正嘅片..
now....唔知做緊乜0_0 |
2009 年 5 月 19 日 星期二  |
| 對2B&3C的感覺 |
分類: 未分類 |
對2B&3C的感覺
無論係學習氣芬定咩都好….
開頭入黎2B時係有d唔習慣…
但慢慢融入後我明白到一個道理….
就係「人不可貌相」=A=….
原來大家都係咁玩得嘅人…^_^”
然而係2B時亦係最團結嘅時候…
雖然唔知點解升左3C後變左…
變得不太團結了…
但係無可否定的是在2B時係最開心的
但時光飛逝…眨眼間大家的思想都成熟了…
以及要東奔西走…各散東西了…
話冇唔捨得係假的….
有好多唔同嘅回憶都已記在我們的心中了….
無謂傷心…
因為大家都有機會見面…
即使不再相熟了….
最後…
希望大家可以珍惜剩下相處的時間
大家可以入到心儀嘅班別
大家在考試努力…
並且永遠快樂….^_^
END~
c~m~牙~=0= |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|