15.o1.2o12
2012...:>
考試過去了;;;我希望全科都可以合格!!!!!
我好努力架..不過係英文方面..冇做一頁姐...
希望合格啦..合格就好了...:>
期待到派卷的一天---星期三xd
我最近諗多左-v-