| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 16 日 星期三  |
| 梁式芝既迎新日 |
分類: 未分類 |
今日系梁式芝既迎新日
8:30就開始
wa~果度D校規超多
勁"馬"煩
又書面警告又大過又小過
遲到好似又有書面警告
跟住累積左唔知幾多次就有小過
唔知累積幾多個小過就大過
不過有咩困難都唔驚因為總有SpiDeR系度
好開心呀
一齊讀呢間如果黃樂琳都系讀呢間就好喇~
努力迎接新旅程
 |
| 發表時間:2008-07-16 10:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 14 日 星期一  |
| 唔想既偏偏都要黎... |
分類: 未分類 |
今日系六年級番學既最後一日
真系好唔捨得
出到第二d學校可能搵到d更好既朋友
但系有冇咁志同道合呢''有冇咁了解我呢
我同6D緣份已盡lu
我地始終敵唔過時間
呢個敵人真系好恐怖
當我地最fd既時候就要走
好殘忍=[我唔鍾意
可惜
一切已經太遲喇t00 laTe*
我地緣份已盡
如果我地系有緣既話~ 一定可以再見番架
相信自己'勇往直前
 |
| 發表時間:2008-07-14 10:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
| 2008-07-09 |
分類: 未分類 |
琴日真系好down
見到自己D同學入到自己想入既學校但我就唔得
真系覺得好唔開心
琴日周圍搵學校
真系好攰
曾經有諗過放棄
讀番而家呢間就算
今日朝早遲左番學
2點幾無端端有校工黎接我走
原來要去跑馬地果間St.Paul
估唔到系我就黎走既時候佢就打電話黎話有得in
真系好驚訝
跟住聽日又有兩間有得in
真系好開心
不過撞左時間
唔知點算
我相信暴風雨後太陽就會出黎
為我帶黎希望  |
| 發表時間:2008-07-09 10:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 37 | »
|