返完大陸到而家差唔多有一個星期`
好後悔黎香港`
日日返學`放學`做功課`訓教...
無聊到死`
如果係大陸...
日日都會過得比香港開心啦```
雖然有時有D嘈...
但都好過留係香港...起碼有男友陪住...^.^
黎緊會有個復活節假期...
好想媽咪帶咪我返去`
最衰都係Dad...黑人曾!
人地又唔係問佢..
就係到嘈...嘈...嘈...
一日到晚只係識得嘈`
煩唔煩D啊...痴線架?!~
總之聽到佢把聲...心情就會變得好差```煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------
**_如果你曾經愛過一個人,但你們又不能相愛,如果你不能忘記他,
就讓時間將他沖淡,因為時間是世上最好的止痛藥。*))* |