近黎都發生左好多野
有開心都有唔開心 o:-)
仲有d係無奈tim =3=
自從調左位 我真係開心左好多
但係不幸既事就接著黎啦!!
好似金日甘
我竟然會俾個fd hurt到.... (;__;)/~~~ <<<<好hurt 似唔似
我都唔知點解??!!
佢唔信我姐
都唔使用d甘既語氣同我講呀!!!!
我認我係
但佢都唔使甘嫁
我真係俾佢hurt透囉!! (/3\)
>3<
仲有個人放學果陣
同我講左d野
佢問我介唔介意
我咪話唔介意lo
點知聽完之後
我但願冇聽佢講過
原來你係甘樣對我
如果佢唔講俾我知
我真係唔知你會甘囉!!

你竟然講左我d野出去俾人聽

唉!!心淡 //\\
點解我會識到你?!
點解我要做人..........
真想一了了之
死左去算

無為再係到[獻世]
我終於知道d人點解甘想死啦!!
唉...唔好再講哩d野...
講d開心d啦
金日傑生
我全部投哂
只有一個冇投
知唔知係邊個哩!? = " =

我相信大家都知嫁啦!!
唔講!!
但pigshan佢就投左囉
無奈!!
俾人屈左玩true or dathe(唔知係咪甘串啦 是q但囉!!) = 3 = ""
俾人屈講中意邊個?!>3<
唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!豬豬豬豬呀豬豬豬豬呀!!

做咩甘死蠢呀!!
俾人屈到!!
我知道左某位同學中意邊個呀?!
想知問我.....
佢係一個好有fell既情況下見到佢既白馬王子o屋!!
好浪漫oh!!
|