睇黎都冇機會同番佢地---我d好同學一齊坐啦...
miss lam 已經叫我做依家個行嘅行長啦,靖靖都做左佢地個行嘅行長添...so sad~
今日d中文小組討論都冇乜火花嘅,噚日就正啦!個個都串人/比人串! 呵呵x2
不過,今日我講看圖說故事.個故事好無聊呀...又講到超時,好蘿呀!!
But,故事中的天水圍就慘,比我講到發生火災,仲要三級大火.唔知燒死左佢未呢...
今日同becky行商場,個書包勁重,勁辛苦呀! ><
不過都幾happy嘅...^3^
P.S:原來叛逆歲月已經有第6集啦!好想睇呀~
|