·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·
相思無用◈唯別而已
別期若有定*千般煎熬…又何如
莫道黯然消魂×何處柳暗花明 ·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·
今日返崇拜,好多人都冇返...-.-"
好早,八點多起左身,九點出門,大約九點半到左圖書館...
去那裡還暑假借來的書,懶,依家才還...=3=
直到十點半才回到學校,急急到Locker攞Hymn Book&聖經,但最後都唔洗用嘅!@^@
但到課室後,我好開心呀!
因為...啞巴開口喇~^u<
崇拜有點悶,但d歌好好聽...>v<"
返到屋企,溫明天的英文默書!
仲有後天中史測驗&中文默書,"大大"後日的另一個英文默書...
多............"__________"