幫到佢...
我好開心呀!
又打左一篇關於自己問題喇...
~~校園題~~
001. 你最鍾意邊個年級?:一年級同六年級
002. 你最憎邊個年級?:三年級同四年級
003. 你最鍾意邊個老師?:熊老師同miss lam
004. 你最憎邊個老師?:霍生
005. 你最想同邊個同學坐?:Suki,Annie
006. 你最唔想同邊個同學坐?:劉維,Cto
007. 你最鍾意同邊個同學坐?:Becky,Louis
008. 你同邊個同學最老友?:Cathy,Suki,Becky,Wendy,Annie,Sarah
009. 你同邊個同學識最久?:Becky,Cathy
010. 你想了解邊個同學?:Alice
011. 你最掛住邊個同學?:劉穎
012. 邊個同學令你好開心?:Louis,Cathy,Becky
013. 邊個同學令你好羨慕?:Becky,Alice,Wendy
014. 邊個同學最搞笑?:Tobie,劉維
015. 邊個同學最鬼馬?:Alfred,Louis,胡振業
016. 邊個同學最可愛?:Mil,Suki,Annie
017. 邊個同學講最長電話?:Alice
018. 最想同邊個同學講電話?:Suki,Louis,Cathy,Alice
019. 最憎同邊個同學講電話?:John
020. 邊個同學令你好有好感?:對我好個D同學
|