| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
[還記得櫻花正開 還未懂跟你示愛]
[如有天櫻花再開 期望可跟你示愛]

| ♡♡♡買校服♡♡♡ |
曾分開....曾相愛 分類: 未分類 |
今日同肥雲去佐黃大仙*.. ...]〕)
去黄大仙做咩??
就係去買校服囉﹍﹢
點知去到個店員比佐條超長既裙我]!]*
我就叫佢換個條比我 [☆'!
唔係我都唔點著牙真係搞笑。*
真係要睇清楚呀!×°°
最慘係肥雲買完返到屋企ˇ'!||°
先拉斷佐個裙連______|■°
又要返去換真係慘牙|,*!,
|
發表時間:2007-08-08 07:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
你估下 於 2007-08-09 03:51 PM 發表:
|
網主回覆
佢都係唔小心啫 Posted at 2007-08-10 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|