□■.*"_sIu穎日記_]!**×°
今日終於同YoYO好番la!!
同佢去佐荃灣既新知城行下
點知果到有間零食舖頭係吸引yoyo
搞到買、買、買*----""
之後去佐葵芳個都會啇場都幾大喎
有d似沙田囉×╳
下次真係要慢慢行下°●o.. .. . . ..