□■.*"_sIu穎日記_]!**×°
○o●|今日返佐學校攞書[!×°°
唉,,,,慘惨慘
重到阿媽都唔認得??..*
救命 冇人幫我 *°
我一個人攞住4個袋 ! ●〣
好似買餸敢_▂+°
之後唔該婆婆落嚟寶琳]`×[]*
幫我攞d書返屋企□■.*"__