| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
[還記得櫻花正開 還未懂跟你示愛]
[如有天櫻花再開 期望可跟你示愛]

| >,<失望 |
曾分開....曾相愛 分類: 未分類 |
走都唔講一聲
........唉........
會唔會好過份
有冇諗過我呢
我會好擔心架
.......唉.........

*另一件事
多謝你哋「關心」
阿淇打黎問我好番未
阿匡打黎叫我多休息
知道la∼
阿淇...我好佐好多la
阿匡...我好乖冇出街

|
發表時間:2008-01-12 07:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
你要加油哦~ 十仆你~~
|
網主回覆
Thx cm cm.......
ok加油!加油! Posted at 2008-01-13 09:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm糖又到嚕!! 係咪好意外呢?? 哈哈!! 我下次會在黎睇嫁拉'' 拜拜!!
|
網主回覆
Yhx cm cm.......
多謝支持下次黎過la∼ Posted at 2008-01-13 09:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx cm cm........ Posted at 2008-01-13 09:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx cmcm... Posted at 2008-01-13 09:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx cmcm......... Posted at 2008-01-13 09:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Cm∼ Posted at 2008-01-12 08:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
玲 於 2008-01-12 08:06 PM 發表:
|
網主回覆
hi∼
Thx cm...cm Posted at 2008-01-12 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KC520 於 2008-01-12 08:01 PM 發表:
CM FOR UUUUUUUUUUUUUU xP=)
|
網主回覆
Thx cm cm:] Posted at 2008-01-12 08:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
thz for cm了,,令女" 我係中2hebe丫,,多d泥我日記na"<3
|
網主回覆
Thx cm cm
我都好鐘意Hebe架!
ok一定會 Posted at 2008-01-12 08:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|