□■.*"_sIu穎日記_]!**×°                                                                

 
                                   [520 1314]
                   *你我至少[愛過一秒]
                   *世界太小[你最緊要]
                 *愛到了最後[時期]
           *哭著吻別[你]
YukiSuetWing
暱稱: 兔寶寶 ‵(*∩_∩*)′
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-10-20
2008-09-30
海灘一日遊
2008-08-25
黑也是美*
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 1529
今日人氣: 32
累積人氣: 28770
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
[還記得櫻花正開   還未懂跟你示愛]
[如有天櫻花再開   期望可跟你示愛]
2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天


>,<失望 曾分開....曾相愛 分類: 未分類

走都唔講一聲

................

會唔會好過份

有冇諗過我呢

我會好擔心

................

*另一件事

多謝你哋「關心

阿淇打黎問我好番未

阿匡打黎叫我多休息

知道la∼

阿淇...我好佐好多la

阿匡...我好乖冇出街

發表時間:2008-01-12 07:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]      
 
 
       



訪客留言 (返回 YukiSuetWing 的日誌)


veekylim 於 2008-01-12 09:48 PM 發表:
你要加油哦~
十仆你~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx cm cm.......
ok加油!加油!
Posted at 2008-01-13 09:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sasuky_1993 於 2008-01-12 09:41 PM 發表:
cm糖又到嚕!!
係咪好意外呢??
哈哈!!
我下次會在黎睇嫁拉''
拜拜!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Yhx cm cm.......
多謝支持下次黎過la∼
Posted at 2008-01-13 09:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



snow0winter 於 2008-01-12 09:18 PM 發表:
CMCM to U`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx cm cm........
Posted at 2008-01-13 09:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tiffany0209 於 2008-01-12 09:06 PM 發表:
thz你CM.留返比你!=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THx cmcm...
Posted at 2008-01-13 09:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lLOVEYOULAM 於 2008-01-12 08:58 PM 發表:
thx..cm*=] 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx cmcm.........
Posted at 2008-01-13 09:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ying_tsz 於 2008-01-12 08:36 PM 發表:
留番cM*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx Cm∼
Posted at 2008-01-12 08:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



玲 於 2008-01-12 08:06 PM 發表:
 hi!!~~                                                                       cmcm~~       
                  你好嗎???                                      令女~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hi∼
Thx cm...cm
Posted at 2008-01-12 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KC520 於 2008-01-12 08:01 PM 發表:
CM FOR UUUUUUUUUUUUUU xP=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx cm cm:]
Posted at 2008-01-12 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelvin1996 於 2008-01-12 07:52 PM 發表:
thz for cm了,,令女"
我係中2hebe丫,,多d泥我日記na"<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx cm cm
我都好鐘意Hebe架!
ok一定會
Posted at 2008-01-12 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]