| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
[還記得櫻花正開 還未懂跟你示愛]
[如有天櫻花再開 期望可跟你示愛]

| ∮music test∮ |
曾分開....曾相愛 分類: 未分類 |
今日终於考完音樂la!yeah
今朝好擔心牙!
因為我E家都末好番把聲好沙
不過今日唔考始终都要考架
所以聲沙都照考
其實我一d都唔緊張
kaka∼
今日好多人都冇番
所以可以放聲唱
唔诜怕羞 哈哈!!
起初超驚驚
手震震
不過我一直望住張歌纸
最後唱完la!
miSS潘讚我越唱越好
聽到勁多掌聲
超多謝各位好同学ar
比佐鼓勵我
多謝寫佐我個名投票既同学
我得佐la!

|
發表時間:2008-01-29 10:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
網主回覆
ok...ok
你都要ar Posted at 2008-02-01 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
rexmok 於 2008-01-31 09:02 PM 發表:
CMCM............. 雖然我地唔識...... 得閒來我個blog留cm....... 做個朋友..... 有咩都可以搵我
|
網主回覆
Thx cm cm......
ok.....ok
Posted at 2008-02-01 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
THX FOR YOU CM! 你要ADD OIL哦! SUPPORT U!>3< 多D黎我個BLOG啦!=]
|
網主回覆
ok........ok^^ Posted at 2008-02-01 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我路過滴..... Posted at 2008-02-01 06:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔诜客氣...... Posted at 2008-02-01 06:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
IOHGU 於 2008-01-31 06:42 PM 發表:
cmcm....^^ 記住多d去我個blog呀....
|
網主回覆
thx cm.....
ok....ok^^ Posted at 2008-02-01 06:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tlme 於 2008-01-31 11:43 AM 發表:
|
網主回覆
Thx cm cm.... Posted at 2008-02-01 06:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
令女!留番個言比你先... 新的一年..hope you學懂放鬆*忘記唔開心的事情吧! 真正的開心..是把煩惱、憂慮、分別、執著,通通放下。 得閒就多的去我個blog度留言啦/\ /\ 我都會定期留番言比你架...哈哈...
|
網主回覆
Thx cm .....
ok...大家敢話la∼
收到^^ Posted at 2008-02-01 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx cm cm.... Posted at 2008-02-01 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|