有人說,我愛你.不知道是否真定假.我都會相信.
因為只要你愛他.便相信他所有.就算不相信都係因大過緊張;)
很多不明白,點解會愛上不應該愛的人,
我回答,因為愛上1個人係因感覺.,吾係因為靚先1齊,
情人眼裹出西c.就算係大肥婆,都會深深愛他;=]