我不敢攤開紙張
怕一寫
便洩露了思念 -洛書
----------------------------------------------------------------
今日同你一齊去cat cave
都算係第一次ge單獨約會
平時同你係度傾貓經
終於可以黎取下經la~
你有無注意到我今日都有悉心打扮架
靚唔靚?靚唔靚?
=3=你眼中就得d貓...
不過算la~睇在可愛ge洋洋份上原諒你la~
你問我點解唔去主動摸貓
係因為我本身性格就比較內向同節制
唔屬於自己ge野就唔會掂
雖然已經改左好多
睇黎今次係無意識咁作出ge行為
坐左成三個鐘
番去戈陣有d依依不捨
諗起琴晚你戈杯悲劇ge大吉嶺
同聽你有幾聲咳
就衝左番南灣店整香峰草同大吉嶺
明知你趕住番去食飯番工
仲特登陪我一齊搭巴士
如果時間可以過慢一d就好la...
----------------------------------------------------------------
忘記了從何時開始
習慣跟你說Boa noite後睡覺
早上看到你的Bom dia才覺得安心
一點點
走進我的內心
漸漸成為我日思夢想的人
我想, 我喜歡上你了
如果有一天你也喜歡我
請你一定要告訴我
----------------------------------------------------------------
後記
其實今日我有準備一張三行詩比你
但我都係想等你比左你應承比我ge三行詩先
你應承過我架
po之前第一個比我睇
唔知內容會寫關於d咩呢?
|