今日第一堂考中文作文" 唉!呀晴又唔返" 係學校悶死我" 可能因為琴晚同某人傾電話傾到好夜" 所以今日朝早冇乜精神" 我作左一篇之後第二篇就作左幾句之後就灘左係到訓" 訓到收卷" 跟住考宗教" 我冇帶聖經=0=" 問左鐘子強借" 之後放學超忙" 又要測中文聆聽" 又要考普通話口試" 忙到死咁濟" 之後返左去屋企訓教" 訓到成隻死豬咁=0="