今日好開心,點解錦開心??
就係因為......
我比老師選左做組長囉,
所以就錦開心囉!!!!
上次運動會跑60米(丙組),同我果班嘅其中一個和其他唔同班嘅人,我果班果個都跑得幾快嫁,
但佢跑第一,唔知邊個跑第二,我跑第三,過左一陣,老師宣佈邊個入決賽,但係我入唔倒決賽,
但錦重好,唔洗錦攰,唔洗上來上去,哈哈哈哈!!!
今日好攰呀,
因為今日玩電腦玩到雙手都差唔多手軟la,
重撞倒右手tim,
跟住重要幫屋企人做野,
又要做功課,
真係好攰呀!!